Sjuk

Idag har jag spenderat hela dagen i sängen, med att sova och försöka andas genom näsan alltså ;) Mindre kul, men det var nog vad jag behövde - sova och återhämta mig lite. Har flängt runt ganska mycket på sista tiden, Göteborg och annat kul som man bara måste göra och som är så roligt! Tydligen blir man lite trött av roliga saker också... Imorgon ska jag tillbaka till jobbet och göra lite nytta igen, jag får så dåligt samvete att vara borta från jobbet... Juste har avklarat ännu en lektion på körskolan, med en knasig lärare som man helst vill ska vara tyst. Suck. Tur att jag inte har så många lektioner kvar! (Nej nu var jag taskig... Men ändå!) Nu ska jag försöka värma upp mina fötter (det var hur många minus som helst ute) och kolla på ett avsnitt Grey's Anatomy... Vardagslyx det!

***

Jag kan konsten att virra in mig.

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback