Skvaller

Juste, för 17! I helgen kommer min älskade söta Loijs hem igen! Hon åker redan idag och stannar till söndag! Ska bli hur kul som helst att få träffa henne igen! Det går ju en stund mellan gångerna, men rätt vad det är så kommer hon hem och hälsar på. Egentligen skulle jag till Uppsala fredag till lördag men det passade inte så bra, så jag åker dit över dagen på söndag istället (sen direkt till skivstångspasset på Friskis på söndagkväll). Därför kan jag rå om Loijs nästan hela helgen. Hon skickade ett mess och sa att hon behöver hjälp att uppdatera garderoben - klart man ställer upp :) Fick hem lite rabatt-checkar med posten igår, samt lite kataloger, så jag är 100% inspirerad att "göra stan" och shoppa lite "nödvändigheter". Helst ska sakerna jag köper vara lite safari-vänliga med tanke på kommande resa... Men nja... Kanske något mer? Något tips på vad jag kan behöva? :)

Något annat jag också ser fram emot att göra med Loijs är att prata, prata, prata, prata och uppdatera sig lite när det gäller livet. Vad händer i Jönköping? Någon ny flirt på G? Ja, jag har också en del att berätta, så det kommer minst sagt bli "mycket snack och liten verkstad". Kanske en fika på stan med alla shoppingkassar och babbla in i det oändliga!?

Miss U.

image1085

/emma

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback