Snark

Nu är jag sådär trött igen... Vad gör jag egentligen? Jag måste verkligen bli bättre på att lägga mig i tid... Lätt att säga när man går upp på morgonen men svårt att praktisera när man ska gå och lägga sig på kvällen. Man vill ju hinna göra så mycket och vadå, trött kan man ju vara imorgon istället... Humf.

Efter jobbet idag ska jag till körskolan som vanligt varje torsdag, skit kul, verkligen. Speciellt om man tänker på det "käcka" läraren. + Att det är mörkt och dålig belysning, + att det är kallt så man fryser + att man somnar efter fem minuter... Gaaah! Man har överlevt värre och det är inte så många tillfällen kvar nu (missar sista gången när jag är i Sydafrika - ohno!). Det är kanske dags att sätta upp ett lämpligt mål när jag ska ha tagit körkortet eller när jag ska skriva teoriprovet... Men jag orkar inte bli seriös riktigt än och verkligen plugga... Inte än... Ska jag sätta upp ett mål i typ januari? Måste också förnya mitt körkortstillstånd som jag skaffade när jag fyllde 16 (har kört ca 3½ gång sen dess), det håller i bara fyra år. Som tur är behöver man (mamma och olle - pappa?) inte gå någon handledarutbildning när man ska förnya tillstånden! :D

Bla bla bla...

Har jag sagt att jag har fått en kickin-as snygg rosa Filofax? Jo, men det har jag! Såå fin och stor, nu kommer jag få plats med massa strunt på alla rader! Snygga va?

image1084


With Love /emma.

P.S. Sydafrika närmar sig... Resefeber? Nja.. Ska det bli kul? JAA!

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback