Sötast och (går)dagens

Nu ska det bli bilder! Jag tänkte ladda upp dem medan jag röjer på rummet, äter och försöker greppa Sydafrika-resan + att jag måste kolla upp vad det står i körteoriböckerna - imorgon ska jag övningsköra med trafikskolan! Kan vara bra att vara lite påläst ;)

Här har vi söndagens besök hos min lilla lillebror Rasmus! I ♥ U!



Jaa, en bild säger mer än tusen ord sägs det... Rasmus ser verkligen olika ut på alla kort man tar och det är svårt att få till det ibland, som t ex bilden på mig och Rasmus - vi ser lite muppiga ut om inte annat :)

Sen har vi måndagens och dagens look nedan. Stövlarna ser nästan gråa ut på sista bilden och det stämmer inte + att klacken är högre i verkligheten - I know! Idag blev det en lite trist outfit, men i brist på annat ja...




Från oss alla till er alla, en riktigt trevlig kväll!

image1110

/emPem och The Rasmus

***



Sötnosen har upptäkt att han har en "röst" och skriker, skrattar och har sig om vart annat! :)

Fina kommentarer
Postat av: Little darling

hur får du så fin blogg=:D

Postat av: Emil

Han e så jävla söt alltså :D Han e ju alltid glad! för att svara på komentaren ovan så e de jag som gör bloggen x)

2007-10-24 @ 11:07:56
URL: http://www.zaphira.se/Emil
Postat av: Sandra

Hur söt får man vara?! Urgullig!

2007-10-24 @ 15:01:53
URL: http://frommyowneyes.webblogg.se

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback