Stardust

Jag gillar det namnet, Stardust, gillar filmen också! Var och såg den igår kväll. Jag gillar fantasy :) Absolut sevärd! Är vääääääldigt trött idag OCH förkyld! Så jag orkar inte skriva speciellt långa rader at the moment... Hur tajmar man in sånt egentligen? Är grymt avis på vissa som får sova till halv elva, elva eller hur var det? Efter jobbet är det Söder som gäller... Kanske att man kommer vilse? Sweet :)

Vi behöver alla lite Stardust...



image1044

Fina kommentarer
Postat av: Magnus

Så Stardust var bra alltså.. det trodde jag inte! Så du är avis på sånt liv Emma, ska vi byta? Jag saknar tidiga tider att passa på morgonen! Å ett jobb att gå till, va underbart det skulle va! (jag är lite trött på att plugga nu) =) Kram från Magnus

2007-10-10 @ 17:16:54

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback