Underskattat?

Indiska är klart underskattat, eller ska jag säga var? Nu börjar de börjat växa till sig. Själv har jag alltid gillat Indiska, ibland har man kunnat hitta riktigt fina saker som jag alltid kommer att ha som speciella favoriter i garderoben. Nu har de fått in denna fina klänningen och jag kan knappt vänta tills jag får kolla in den, känna på det och prova den :) Hoppas den inte hinner ta slut innan jag kommer tillbaka!

image1127



***

/emma.

Fina kommentarer
Postat av: paulina mikaéla.

jag gillade inte indiska förut, nu älskar jag dt :)

Postat av: Elisabet

Jag tycker den där klänningen är så fruktansvärt snygg, synd bara att den är med i tv-reklamen, känns inte så originellt längre då, men gud vad snygg den är

2007-10-24 @ 23:08:41
URL: http://stenvreten.blogg.se
Postat av: Sandra

Den där klänningen var verkligen ursöt, skulle gärna vilja ha en sån i min garderob:)

2007-10-25 @ 15:50:42
URL: http://frommyowneyes.webblogg.se

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback