Update

Yes! Så rätt, Emma har lekt i photoshop! :)

Nu ska jag uppdatera lite om vad som hänt på outfits, men också smyckesfronten, dock bara tisdagens och onsdagens klädval... Jag ska bättra mig, lovar! Mina älskade mörkbruna stövlar jag köpte förra våren (rea!) står och väntar på att jag ska använda dem för andra gången denna höst... Imorgon kanske? Jag har som sagt fått mina smycken jag skickade efter för ett tag sen. Om sanningen ska fram så hittade jag kuvertet med dem när jag städade förra lördagen... Appropå städningen i lördags, jag tog ett glas vin och sen gick det som en dans att plocka undan, städa och feja! Jag brukar aldrig ta ett glas vin eller så när jag är själv, men då gjorde jag det och ja, det blev ju mycket roligare ;) Så det är alltså några bilder även på min nybäddade säng, orkidéerna i badkaret (?) och mitt vinglas, men också mammas, Hugos och min prommenad till det nya huset. Dörren var låst så vi hoppade in genom ett fönster och gick omkring och kollade runt. De har fått upp väggarna inne i huset och man kan nu verkligen föreställa sig hur rummen kommer att se ut, det är ju trotsallt inte så långt kvar till den 14 december när vi ska flytta in... Lite dåliga bilder på grund av mörkret som lägger sig allt tidigare om kvällarna numera, men lite kan man ju ana hur det kommer att se ut!

image1091image1092


/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback