Åh, du ljuva måndag!

Jag var så trött imorse, om jag var! Men jag har en känsla av att jag skulle kunna vara ännu tröttare, så egentligen var det inget ;) Fick mys sällskap igår och det är bara mysigt. (Intelligent.) Kollade på film och vi fick assistera mamma när hon skulle Vilket uppvaknande by the way. Haha... *blink-á-la-fjortis*

Idag ska jag till Dave efter jobbet och det ska bli najs :) Något mindre kul är att jag imorgon bitti ska åka direkt till Ö-hälsan och vaccinera mig mot gulsot/hepatit - SCARY! Jag gillar inte sprutor. Fyy. Ringde nyss dit för att höra om de kan kolla vilken bodgrupp jag har, men de kunde det tydligen inte kolla upp det på Ö-hälsan. Då får jag gå till någon blodcentral eller sjukhuset på Lidingö. Men bara ordet blodprov gör mig darrig. Tror att jag har blodgruppen O+, Noll/"o" positiv, men helt 100 är jag ju inte. Man ska tydligen ha koll på det innan vi åker till
Sydafrika. (Weho för Sydafrika - det ska bli jäkligt skoj! Bara fyra veckor kvar!!)

Kan tillägga att jag har samma klänning på mig idag som jag hade igår, till mitt försvar hade jag på mig den i kanske tio minuter innan jag fick beskedet att min "kompis" inte skulle komma, så det blev offentlig premiär idag istället :) Därför blir det ingen dagens-outfit-bild idag, blicka ner på inlägget nedan så får du vet vilken klänning jag menar :)

image969

***

Pussar och ha en bra dag!
/emma.

image974


P.S. Det blev några kärleksfulla muffins dagen till ära!

Fina kommentarer
Postat av: Emmelie

Det är väl inte du som bakat dem, eller...?


Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback