Bättre sent

...än aldrig. Nu tänkte jag ta tag i att lägga upp dagens och gårdagens outfit. Igår fick jag inte mycket vettigt gjort, utom en god middag och däcka på sängen ;)

Måndags-looken:



Nya koftan, som det dessvärre var ett hål i - så den ska lämnas tillbaka och förhoppningsvis bytas mot en ny (och hel). Svart, veckad kjol från H&M som jag premiäranvände, trots att den hängt i garderoben i några veckor. Nyyya skorna (jag älskar dem!), nya armbandet, samt mitt "gamla" med sko-berlocken. Sen slängde jag på mig trenchen, adderade en sjal och sen bar det av till jobbet. Det börjar bli riktigt kallt så snart börjar jag använda vinterjackan!

Tisdagens klädval:



Mys outfit, skön kofta, nya jeansen, nya armbandet + favvo skorna så klart (de firade sin tvådagars dag idag).

Nu ska jag gå och plocka ur diskmaskinen innan mamma kommer med maten från Super Wok, det blir något hett och starkt för smaklökarna! Smaskens!


Over and out! /emma.

P.S. Jag glömde mobilen hemma idag och när jag kom hem hade jag ett sms från någon jag inte trodde :) Glad överraskning!

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback