Blixtar och dunder

...magiska under. Nej inte direkt. Jag gillar inte åska! Så när åskan slog ner i taket på kontoret blev jag inte direkt strålande glad. Det blev svart och blixtrade till och jag fick hejda mig så jag inte skulle skrika i högansky. Shit, om jag varit ensam hade jag säkert flippat ur totalt (mild underdrift). Tänk att svara i telefonen när det blixtrar och åskar rakt över huvudet på en!! Lääskigt :(

Jag vill heeem... Fast nej, då måste jag gå ut i spöregnet och då ska man tydligen inte ha paraply om man inte vill bli grillad. En svår nöt att knäcka. Ska man kanske jobba över? Eller varför inte bosätta sig i denna trevliga kontorsmiljö?

Tåls att tänka på!

image816


Update: Bara för att jag är helt skärrad och skraj för den här åsk-grejen, visst får jag ta mig en lugnande kaka då?
 
"Ja Emma, det får du!"
"Tack"

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback