Ciao bella!

Nja den var inte så bra som vi trodde. Får bli en satsning på En ung Jane Austin sen istället - den verkar lovande :)

Jag är väldigt trött så jag ska bara snabbt lägga upp dangens look här och sen vill jag helst sova. Tydligen måste jag hämta tvätt nere i tvättstugan... Hade tydligen glömt något i torktumlaren... Humm...


Annars hade jag en jätte trevlig kväll med Sophie och ja, det ska vi som sagt göra om snart! :)

Pussar

P.S. Jag fick många fina komplimanger för mina örhängen! Verkligen kul! Den första kommentaren var dock "Har du gem i öronen?" behöver jag säga att det var en manlig kollega? ;) "Ja, det är vår senaste produkt!" kontrade jag. (Rahmqvist säljer olika typer av kontorsmaterial.) Örhängen var jag världsbäst på att variera förut, jag har säkert 70par örhängen liggandes lite var stans! Men nu på "senare tid" har jag bara använt små stenar eller pärlor, så det kanske är dags att damma av mitt förråd av glitter;)

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback