En ny passion

Jag har upptäckt en helt ny värld! Nepp, det handlar varken om skor eller väskor - den världen har jag redan upptäckt och håller på att utforska för fullt. Jag har hittat cupcakes! (På svenska: muffins.) Nu blir det en egen kategori här på bloggen. Jag gillar dem inte (att äta) speciellt mycket, men de är ju så fina! Har hittat massa söta och rosa och gulligulliga muffins och därför publicerar jag nu Dagens Cupcake!

Dagens muffins blir lite "värme" inspirerad, för som i vanlig ordning är jag lite frusen och dessa muffins skulle nog värma både inne och ute :)

image914


Snart är dan slut och jag ska gympa mig varm! Härligt! Sen ska jag komma på lämlig mat till ikväll också... MYS!

/emma.



Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback