Fakturorna flyger

Snart gör dem banne mig det! Jag har suttit i över en timme nu med Eurocardfakturor och vissa är långt ifrån lätta och man sliter sig nästan i håret efter ett tag. När man sitter och bara knappar konton och summor, försöker lista ut vad det är för kvitton man håller i handen och vilka som matchar vilken faktura, får man lätt ont i huvudet. Eller man känner sig i alla fall lite utmattad av ansträninng, ont i huvet har jag ju inte. Fick som tur lite avlastning med växeln, så jag kunde jobba ostört i "rummet bakom".

***

Nu är dagen snart slut och då ska en bunt kollegor åka in till Söder och gå på resaturang för att "tacka av" en kollega som slutade för ett bra tag sen - det är dags nu! :) Ska bli väldigt trevlig och gott! Thai mat blir det om jag inte missminner mig, restaurangen ligger på en båt också. Thai boat? Ja så hette det nog.

Vi hörs!

/emma.

P.S. Flåt!

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback