Flitiga Lisa

"Godmorgon, godmooorgon! Hör fåglar sjunga..."

Nu har jag fått upp energin för dagen! Jag har precis intagit min plats på jobbet (kaffekoppen står brevid) efter ett  styrkaträningspass! Vi använder hantlar och sånna där stänger... som är tunga... men utan tyngder ute på... Eh... Aja, jag står i alla fall för att jag inte kan vad alla redskap i gymmet heter! Men ett jobbigt träningspass var det! Känner mig riktigt nöjd med dagens insats och ja, det finns nog hopp om att bli riktigt fit - kanske beach 2015 blir min snyggaste "bikini-sommar" ;) Haha... Man ska ju ha ett mål har jag hört!

En annan kul träningsrelaterad grej är att vi ska få en PT (Personal Trainer) på jobbet, han redan ställt in alla sina träningsmaskiner och redskap i gympasalen här på jobbet, bytt ljudanläggning, ställt in fotöljer och en liten reception! (Är det där jag ska extraknäcka?) Det blir lite billigare för oss på Rahmqvist att träna med honom och kostnaden dras direkt från bruttolönen. Det ska bli skoj! Då kan man ta en "lektion" och gå igenom maskinerna och sen kan man gå hit till jobbet och utnyttja gymmet efter hans instruktioner på egenhand! Det bästa är ju att jag bor tio minuter här ifrån också! :D

Nu ska jag göra fem introboxar - weee!

image878

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback