Fredag

Åh, jag njuter! Det är fredag! Och jag har helg :D Jag handlade en snabbis innan jag tillslut kom hem och då la jag mig på soffan för att läsa ut min härliga bok Stjärnfabriken den var verkligen toppen! Verklighetsbaserad och underbar chicklitt. Frågan är vad jag ska göra nu? Äta något kanske... Njaa. Det är väl lite överskattat? Hehe. Nejdå, men vi får se. Mer te kanske? Jag tog en stor härlig kopp rött te när jag läste i mammas STORA kopp. Får passa på när hon inte är hemma och lägger beslag på den. Sorry mam... ;)

image995


Dagens: Nya klänningen från Indiska + ett lila (höstens IT-färg) band i midjan. Skorna jag har på bilden hade jag inte, jag ska nog lämna tillbaka dem. Hade mina andra varianter på "ankelboots". Ha överseende med de lite dåliga bilder, samt fläckarna på spegeln, jag hade bråttom till jobbet ;)



Nu ska jag mysa ännu mer, mer te, mer läsning, eller tv, eller ja. Bara vara!

/emma.

Fina kommentarer
Postat av: Bea

jättefin outft!! :)

Postat av: Sandra

Det tror jag säkert :) Fin outfit!

2007-09-28 @ 23:15:10
URL: http://sandralundin.webblogg.se

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback