Fredagsfika

Nu slutar jag alldeles strax, plus minus tio minuter för att vara korrekt... Räknar? Nej inte jag inte.. Oj, ett samtal nu. Vänta! Så, Im all youres :) Det ringer i princip ingen just nu, fredageftermiddag och alla vettiga personer har gått hem för helgen. Utom jag då såklart. Nej - Gud nej - jag är inte bitter. Hrm...

Mamma ringde mig till jobbet och klagade på att jag inte svarade på mobilen, men vadå? Jag jobbar ju! (Jag hörde inte att den ringde). De var utanför mig alldeles nu men skulle gå och kolla lite på huset. Sen skulle hon Hugo och Emil (som var med på promenaden) gå och fika i Brevik eller nåt sånt. Det bangar jag inte på! Träna får jag göra på söndag. (Ett samtal ett ögonblick). Så... Dags att dra snart!

Vi "ses" med all säkerhet mer igen, antingen ikväll eller imorgon. Man är ju inte bloggoholic för intet. :) Nu blir det alltså fika med Mam, Memil och Pugo (eh).

image838

Pussar

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback