Friday night

Jag är sååå trött... Men ändå är jag kvar uppe. Why? "Dono".. (som nån säger;)

När jag ändå håller på med denna galenskap kan jag ju lägga upp dagens outfit och tre fina blommor vi har här hemma. Två av buketterna fick mamma förra helgen när hon och Olle hade kräftskiva och en orkidé. Jag är svag för just orkidéer och liljor, de är ju så fina! Så officiellt kan mina favvoblommor få vara orkidéer och liljor från och med nu. Fast rosor är ju också fina... Rosa nejlikor... Och... Vi kan ju säga så här: det mesta som råkar vara rosa.



Dagens bestod av de nya jeansen från VILA (199kr) och en gammal tröja, samt "skohalsbandet". Kan tillägga att jag inte hade pumpsen på dagen. Jag avancerade till mina höst/vinterstövlar med rejäl klack. När jag tog fram kartongen som jag haft under sängen hela sommaren blev jag kär igen. De är ju så snygga! Har tyvärr ingen bild nu... Det bästa av allt är att jag fick dem på halva-halva-reapriset! 250kr! 1000kr från början - där snackar vi kap!



Ovan alla fina blommor som pryder vårt hem och nedan: kvällens godnattpuss - Maja pussar Hugo och vice versa.

image846

Natti! /emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback