Frussen

Oja, nu är jag sådär frussen igen, eller frusen som det korrekta ordet lyder. Solen skiner utomhus och det är faktiskt ganska många plusgrader på termometern, men det kan inte jag ta del av tyvärr, då jag sitter inomhus med aircondition rakt på mig -burr- Så jag får föreställa mig att solen värmer, mer än så är det inte just nu. Snart är denna dagen slut och jag ska som sagt åka in en sväng till Lidingö Centrum och bränna några spänn. Måste dock tänka lite på var jag köper (eller hur mycket) eftersom jag har både SA-resan att tänka på och min weekend i Götebrog inte denna helgen men nästa. Hur detta ska gå skriver jag en uppföljare om när det närmar sig... Tamtamtamtaaa (kuslig bakgrundsmusik)!

Ikväll är det en sak som kommer värma mig och det är DH (Desperate Housewives)!! I cant wait! Här är en bild på Terri Hatcher alias Susan Mayer - en desperat hemmafru, hon ser ut att frysa (hon med) vad jag kan se. Mycket passande bild, mycket!

Ajöss!

image979

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback