Fys och mys

Jamenvisst, idag morse kl 8.00 ägnade jag en timma åt lite svettig träning. Ibland kände jag att det var dags att tuppa av mitt på golvet men jag höll mig ståendes, lite förvånande med tanke på att hela rummet snurrade till slut. Kan tillägga att jag fortfarande har träningsverk i armarna sen mitt skivstångspass i söndags(!) Men jag ska dit igen på söndag och anstränga mig! Kom på att jag lassade på tyngder som blev 7,5 kg och att lyfta med var inte helt lätt, det tyckte i alla fall inte mina armar. På jobbet när vi har styrka har jag en stång på 4 kg så det är lite skillnad!

I eftermiddag är det första teorikursen och efter det är jag kanske hemma först strax innan 20.00 om man ska ha de ganska dåliga komunaltrafiks-komunikationerna i åtanke. Då ska jag sätta på vatten och göra mig en härlig stor kopp te och avnjuta det till min härliga bok!

Nu ska jag jobba så det står härliga till!

image991

/emma

P.S. Härlig och glad bild va?

Fina kommentarer
Postat av: Tobias

Snygg bild! :)


Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback