Godnatt!

Nu är denna dagen till enda och snart ska jag lägga mig horisontellt i sängen och sova, men läsa kan man ju alltid ägna sig åt först! Sen har jag precis planera min helg, igår fick jag ett sms med inbjudan på Taco kväll hos Lotta imorgon kl 20. Så där kommer jag befinna mig då! Hela lördagen ska jag och Loijs hänga och det är tabu att göra något vettigt - i princip. Chattade nyss med Sandra (som gick i min klass på gymnasiet och vi hade UF företag tillsammans) och hon kommer till Sthlm i helgen så vi ska ta en fika på söndag mitt på dagen någon gång. Kl 18.00 på söndag ska jag ha ett styrka pass på Friskis! Yeah! Jag är laddad inför helgen!

Nu en sommarbild som får en att längta till varmare årstider och sen är det gonatt! Puss på er!

image948

Jag på Restaurang Bryggan en varm sommarkväll med en Cosmopolitan i handen - inte fy skam!

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback