Green

Idag var jag grön till färgen, i alla fall på koftan jag hade på mig och vinterjackan använde jag för första gången. Säger bara en sak I love it!

 Skönt att det är helg nu! Jag är verkligen jätte trött! Sprang på stan för att lämna tillbaka "rosett-koftan" och skulle byta mot en ny men det fanns inte... Köpte istället en annan billigare kofta i vinrött. Råkade såklart komma hem med skor, två par för att vara exakt ett par med klack och ett par stövlar utan - det var egentligen prio ett med de "klacklösa" men vadå! Why not. Sen kom jag hem med en klänning/tunika från min favvo butik VILA - vad annars!? Och ja, det var nog allt för denna gången...




Nu ska jag ner och hjälpa mamma med maten och sen vill jag soooova! Ha en skön fredagskväll!

/emma.

Fina kommentarer
Postat av: Linda

riktigt snyggt med bälte i jackan!

Postat av: Magnus

Den gröna koftan var ju ursnygg på dig tycker jag! =)

2007-09-22 @ 09:38:43

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback