Hum

Jag säger det mycket motvilligt, och det känns som om det inte är någon nyhet. Men hon har gjort det igen: shoppat. Det som kanske är lite mer different än annars är att jag har shoppat i Uppsala. Hum. Det är bra shopping i Uppsala, mycket på liten yta och det bästa av allt: det har öppnat en VILA butik i St:Per Gallerian! Jag trodde jag kommit till paradiset! (Typ.) Åt min Ceasarsallad med Maja på Chagall och jag hade VILA precis framför mig, så därför kastade jag i mig salladen för att få komma in genom himlens portar. Okej, jag vet, jag är ganska överdriven i min beskrivning! Köpte trots allt bara ett par jeans (för 199kr) - i alla fall där. Sen köpte jag också:

Underbara skor, med knyt bak som har perfekt höjd på klacken så jag kan gå flera mil i dem! (?) En söt kofta från Gina med en silverrosett fram (åhh) ett armband från Hallbergs Guld (Maja fick ett likadant när hon konfirmerade sig och jag har varit så avis, nu har jag ett eget!) Ett najs halsband i silver med svarta hjärtan (no shit) och slutligen ett skärp att hålla uppe de nya jeansen från VILA med! Loooove!

 
image895






Söta Rasmus som sov på soffan i sin söta pjamas med gulliga spöken :)

image903

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback