Hurtiga Emma

Trots en ganska seg dag på jobbet så var jag ganka hurtig efter kl 16.45 (när jag stänger växeln). Jag sprang in på en toalett och bytte om till träningskläder, sprang till tåget och glömde nästan att stämpla ut mig. Nemas problemas, jag hann i god tid till Friskis och förlängde mitt medlemskort ett halvår till. 450kr fattigare, jag är som tur är under 21, då man måste betala fullpris - dubbelt så mycket! En av de fördelarna att fylla sent på året. Det var väldigt mycket folk som skulle träna så man fick se upp för viftande armar och okooridinerade ben - vissa kan verkligen inte röra både ben och armar samtidigt! Nej, nu var jag taskig, kan dock inte låta bli ;) Hur som helst, jag ska nu komma igång och träna som aldrig förr, eller jo som förr, fyra gånger i veckan tränade jag som mest i våras. Det går tyvärr åt så mycket tid att transportera sig till och från Friskis, då det ligger på "fel" sida av ön, jag måste åka tåg och byta till buss samt gå... Fast å andra sidan får jag killer muskler!

image825


Som sagt seg dag men en annan outfit!



Nu sitter jag återigen på sängkanten och ska snart krypa till kojs. Hittade ett gammalt nattlinne jag fick av Farmor för typ 100år sedan, det är vääldigt sexigt - tycker du inte? Nu ska jag packa upp min träningsväska och sen ska jag drömma om dig... :)



/emmaFit&Slim





Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback