Ibland blir man bara så.. Morr!

Ja, förbannad är ordet jag sökte. Jag har varit på Fältan och shoppat ytterligare lite, såklart bara nödvändigheter även idag. Hörlurar till iPoden, med undies, en kofta till och hum... Ska kolla. Juste! En klänning från Indiska som jag fick 50kr billigare eftersom en knapp åkt bort, 149kr pröjsade jag för den! Det gillar vi :)

Nu till det som suger. Jag kommer hem och sätter på datorn, ska logga in på Msn när det kommer upp en ruta där det står att "en nyare version av msn finns att hämta", jag trycker nej, men då kan man inte logga in, så jag trycker ja istället. Några instalerande-sekunder (dagens ord?) senare finns det inte ett spår av msn-ikonen, vare sig i nere i högra hörnet eller någon annan stans på skrivbordet. (Okej Emma, andas!) Jag söker i datorn men hittar nada. Gaaaaaaaaaah!

Update: Fick lite hjälp och lyckades hitta den sabal ikonen. Nu är jag happy igen.


Fina kommentarer
Postat av: Linnea

Supersnygg layout du har på din blogg! Har du gjort den själv? ;D

Postat av: Emma

Tack! Jag har fått hjälp av min duktiga lillebror, sen har jag försökt lite själv också ;)

2007-09-26 @ 20:45:34
URL: http://emmajohanna.webblogg.se

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback