Inflyttningsfesten hos Lotta

I går kväll var jag hos Lotta på hennes inflyttningsfest! Det var helkul! Hon hade bjudit kanske 40 pers (hennes lght är på kanske 40 kvadrat) så jag fick träffa en hel del nytt folk. Lotta pluggar på KTH sen några veckor tillbaka så det var en del "sånt" folk närvarande ;) Jaa.. Kvällen flöt på bra och det var vädligt trevligt! Speciellt efter lite vin.. Hehe... Träffade en kompis kompis som jag tydligen träffat men ingen av oss kom ihåg det... Efter kanske tjugo minuter så kom han på vem jag var. "Är du tjejen i den rosa klänningen?" Haha, jag gjorde intryck då alltså, på Lovisas och Davids 20års fest i sommras ;) Naajs... (Jag kommer fortfarande inte ihåg att jag sett honom alls dock...) Åkte hem nån gång vid halv tre eller nåt, låg i sängen halv fyra och nu sitter jag här!

Mamma köpte nybakade frallor på Högberga bageri så jag har i princip nyss ätit frukost. Vad var klockan? Aha bara tre snart... Kanske dags att röjja lite i rummet (som vanligt), ställa sig i duschen och bli en hel människa igen... Lite smått och gott helt enkelt. Söndags pyssel! Kanske att man ska måla något idag? Måste ju hålla igång min kreativitet som uppstod igår!

Ha en hel najs dag!

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback