Klippnings dags

"Blää" tänker jag när jag ser mitt hår i spegeln. Det är ganska trist numera, om man precis har tvättat det är det okej, då blir det lite självfall i det och så, men dagen efter hänger det bara. Blää. Så jag tog tag i saken och bokade in en klippningstid och de frågade om jag kunde komma redan idag! Men jag ska ju som sagt till Uppsala så det får vänta till på tisdag efter jobbet. UNDERBART! Jag klippte mig senast när jag var i Strömstad på Valborg, och den frisörskans metod var minst sagt tvivelaktig. Jag fick panik i ögonen ett x-antal gånger då hon gick lös med saxen. Nu blev det trots allt bra den gången, men ordentligt genomklippt blev det inte. Så nu är det dags! Weho!

Den stora frågan är hur jag vill ha håret? De senaste två åren har jag inte blivit 100% -igt nöjd, vet inte riktigt var felet ligger men nu vill jag (frisören/frisörskan) få till det! *hoppas hoppas*

image892

Det behöver ju inte se ut just så här, men mer volym än nu vill jag ha!

***

P.S. Nu fick jag en bit prinsesstårta av en kollega som "slutar" idag! Tack! Mums! Det kallar jag fredags mys på jobbet! :) Prinsesstårta är min absoluta favorit! I Löv marsipan! Den är tingad på min födelsedag :D


Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback