"Koftaholic"

Jo, jag har investerat storartat i just koftor. Om inte annat så är anledningen att jag fryser ihjäl i receptionen! Försökte få mamma att förstå det idag också...

"Gud va många koftor du har köpt!" sa mamma i ogillande ton.
"Mamma, jag fryser. Okej?!" säger jag till mitt försvar.

Aja, hon tycker, och har alltid tyckt, att jag shoppar för mycket. Men sanningen när det gäller koftor är att jag fryser och en annan sanning är att jag aldrig sätter på mig samma kofta två gånger på en vecka. Det ska helst gå två veckor mellan varven... Thats me!

Här har vi gårdagens kofta/klädval:


Idag blev det den nya(re) koftan jag köpte i lördags på VILA, den är väldigt söt, speciellt med alla de små rosetterna - ni förstår hur det hade gått om jag inte fick ta med den hem. Det hade slutat i kris och världen hade gått under - en mindre överdrift som alltid ;) Hugo var ivrig på att få gå ut i morse så han tittade bävjande på mig i hopp om att jag skulle ta med honom ut på morgonpromenix. Sorry vovven, men Emma hade ett jobb att gå till.



Pratade med Sara för en stund sen och nu har jag bokat tågbiljett ner till Göteborg för att kolla in hennes lägenhet och bara umgås. Det var ju en stund sen sist, minst sagt! Så det ska bli jätte kul! Längtar till den 4 oktober då jag får träffa min stumpa! ;)

Ha en skön kväll!

/emma.

Fina kommentarer
Postat av: Micke

Hur kunde du säga nej till dom söta hundögonen imorse:)?

2007-09-04 @ 21:58:38

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback