Längtar efter dig

Jag längtar riktigt mycket efter min lilla söta lillebror nu! Fick ett mms igår på honom och han har verkligen växt massor! Han rabblar säker matematiska termer och hämtar tidningen till pappa på mornarna! Kanske får han tiden att gå genom att googla eller läsa tungviktare som Fred och Krig? Nej, riktigt så gammal är han ju inte! Han föddes den 24 juni så han har ju inte hunnit lära sig läsa än... Men till helgen får jag äntligen träffa honom igen på väldigt länge!

På fredag ska jag nämligen åka med mamma och Maja till Uppsala för att gå på restaurang och fira min moster och mamma som fyller år nu i september. Ska bli mysigt att få samla lite släkt, som jag inte träffar alltför ofta, och ha det bara trevligt! Sen åker jag antagligen till pappa och sover kvar där till söndag. På söndag är det födelsedagskalas för Farmor som fyller nästa måndag och innan det ska jag träffa Tessa som lämpligt nog bor granne med Framor och Farfar. Då snackar vi maxad helg! Kommer antagligen hem sent på söndag... Men det ska bli kul! Som sagt: att träffa lilla Rasmus igen ska bli så mysigt! Han är ju ändå min lillebror! Snacka om sladdis by the way, 20 års skillnad är det på Rasmus och mig! Jag kommer typ vara pensionär när han är tonåring. Liten överdrift - är ju trots allt grymt bra på matte.. Haha..

image861

Det är inte Rasmus på bilden :)

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback