Mazarin

Ska Per Gessle få döpa en CD till Mazarin, ska minsann jag få döpa ett blogginlägg till det. Jag har trots allt ätit typ 30st mazariner idag - urk - att jag kan med det! Sluta Emma, sluta... Helst nu.

Jag åkte in till stan efter jobbet för att lämna tillbaka skoletterna samt byta ett par jeans jag köpt utan att pröva. Det var ju faktiskt samma modell av ett par jeans jag köpte förr och jag frågade om storleken var den samma. "Ja" sa biträdet. Men så var det icke, min rumpa platsade inte i den mindre storleken. Fnys. Sen "råkade" jag köpa ett par till jeans á 198kr, samt en kofta för samma nätta summa. Inte så farligt!

Här är dagens klädsel, som var ganska blommig och koftan är såklart från VILA. Nu ska jag gå upp till sängen (sitter vid köksbordet just nu) för att varava ner med en tidning... Kanske Cosmo? Den som är vaken får se :)


Godnatt och sov gott!

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback