Med doft av baby

Nu har jag fått min "dos" Rasmus, i alla fall så det räcker i tio minuter till. Han har en urgullig pjamas med spöken på och man luktar bäbis när man hållt honom. Han skrattar och kan titta på en hur länge som helst! Helt underbar är gullungen!

Annars är jag lite uttråkad, äter glass (favoriten vanilj med chokladkross) och funderar på vad som händer här näst. Imorgon ska jag å MajaLaja (syrran) in till stan och kolla i affärer. Eventuellt kan jag råka komma hem med nånting. Behöver höstskor aktigt. Kanske en kjol? En kofta hade ju inte suttit fel och ett par örhängen skadar ju ingen. Tåls att tänka på!

Morsning och godnatt sen alla fredagsglada människor!

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback