Ny kofta, ny färg

Idag vaknade jag med inställningen: det kan bara bli bättre. (Om man jämför med igår.) Bara att ha den iställningen gör det lättare att få en positiv syn på den kommande dagen. En kopp kaffe kl 8.00 när jag öppnade växel och dagen var igång! Kom hem från Friskis ett svettigt puls-pass för en stund sen... Hoppade träningen igår, men man får ju inte tappa greppet helt och bli en soffpotatis ;) Även fast det är skönt att ligga i soffan - inget ont om det - kan man behöva frigöra lite tränings-endorfiner också!

Idag hade invigde jag två nya plagg! Jeansen är nya från H&M och koftan likaså! Gillar verkligen koftan, den är färgstarkt rosa med små små gula prickar. Me likey! Jeansen är grymma för att ha kostat 198pix! Ett extra plus för guldtråden i sömmarna.



Sen har vi dagens humor klockan halv åtta i morse - att jag orkade!



Måste också få stoltsera med min fina garderob (den är det för stunden i alla fall). Här är en bit av den och som du tydligt kan se har jag vikt allt! :)

image871

God natt och sov gott, imorgon är en ny dag!

/emma



Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback