Ompyssel

Ompysslad hade det ju inte varit helt fel att bli. Just nu när jag känner mig frussen och lite kall. Det behöver inte vara något storstilat á la Marie Atoinette, räck mig en filt, en bra bok, kanske lite massage för min nacke (fick jag iofs igår men man blir lätt bortskämd:) Skulle inte säga nej till lite choklad och några bakelser som på bilden nedan, men jag ska försöka med mitt godisförbud nu igen. Hua. Har bara gått kanske en dag, knappt. Men nu ska vi inte tänka så. Nu ska vi affirmera positiva saker! Njut om du kan, solen skiner så jag hade vistats ute om det varit möjligt. Solen får hålla i sig så jag kan njuta av den påvägen till Älvsjö...

image976


P.S. En fördel med hösten: Mandariner/Satsumas/Clementiner - en av de få fruker jag tål! Nu börjar de smaka bra igen efter en smaklös sommar ;) (Vi får fruktkorg på jobbet och jag prövade en satsumas - eller vad de heter)

Fina kommentarer
Postat av: Beautynet

Visst vill man bara lägga sig sådär och låta folk passa upp på en hela kvällen? :)


Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback