På önskelistan

Jag älskar böcker som handlar om mode och stil, fullmatade med tips på vad man kan göra med kläder och accessoarer för att framhäva sina bästa drag och former, vad stil egentligen är och hur man skapar en egen m.m. Har boken Chic - den kompletta garderoben redan och den är verkligen super bra! Många bra tips och underbara bilder! Verkligen glamour, att den är glansigt rosa gör det mycket bättre! Tycker du om mode är Chic verkligen ett tips! Jag har nyligen fått nys om en bok skriven av Camilla Thulin som heter Stil och den skriver jag genast upp på önskelistan! :)

image951 Min nuvarande favvo!

image952 Kommande favvo?!

Update: Hittade en annan bok som ser lovande ut, mer självskapande kanske men pyssel är något som ligger mig varmt om hjärtat så varför inte! Fynda fixa och sy om av Anna Öhrnberg.

image953

/emma.


Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback