Powerwalk?

Lördag, oh du ljuva lördag! Jag sov till kvart över tolv idag - jag tror jag var trött - inte för att jag somnade sent igår men men, behöver man sova så gör man det! Har precis ätit frukost och den var något bristfällig då både flingor och müsli saknades, bröd hade vi tydligen inte heller hemma?! Man har dött av värre. Nu ska jag fräscha till mig och gå till Brevik hade jag tänkt, ska skicka tillbaka lite postorder prylar från Ellos Och La Redoute, t ex de kornblå pumpsen, en kjol och en fuuul party väska. Sen kanske det är dags att få träffa Loijs, som stackarn pluggar - säkert just nu. Oh, det ska bli så kul att få träffa henne!

Först denna raska/power walk till Brevik då? Frågan är bara var jag ska göra av påsarna och paketen? Jag är en stark motståndare till ryggsäckar, i alla fall när de sitter på mig...

Puss

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback