Rise and Shine

En ny  morgon, en ny dag och en ny fredag. Varje dag som kommer är ny och man kan bäst man vill påverka dagen och allt nytt med för den delen. Det är ju trotsallt lättare att påverka det som komma skall än det som redan varit, som t ex igår eller förra veckan.

Det jag skrev om i förra inlägget har väl ändrats lite, men ännu är det inte klart hur det kommer att bli. Men det är ändå förjäkligt.

Igår hade jag min första teorilektion (körkortsteori kan man kanske kalla det) och det gick bra, lite basic grejer första gången. Och jag kände mig ganska mosig efter en timma i den ganska mörka och kalla lektionssalen (lektionen är två timmar lång). Jag vill heeeem! tänkte jag mest. De hade en kaffemaskin men jag saknade en femkrona så jag fick klara mig utan uppåttjack, ska komma ihåg att ta med MASSOR med femmor nästa torsdag! Det var så klart skit kallt ute så när jag väntade på bussen hem frös jag nästan fast på bänken vid busshållplatsen. Väl hemma fick jag assistera Maja lite och sen poppade vi popcorn och åt framför Heroes. Jag hade aldrig sett den serien förut men den verkar lovande!

Längtar tills jag kommer hem igen i eftermiddag och får krypa ner i myspys-kläderna, kanske att jag hyr en film. Eller så ägnar jag mig åt lite seriös, men ack så underhållande, läsning! Familjen flyr huset nu i helgen så jag får göra (nästan) vad jag vill och bara kosa (Strömstad-uttryck) med mig själv. Mmm mumma kadememumma. Nu lägger jag ner detta skrivande innan det spårar totalt - risken är stor just nu.

image992

Pussar

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback