SATC The Movie

Detta kommer bli årets happening, om det händer i år vet jag förstås inte, men senast nästa år! Jag pratar såklart om Sex and the City the Movie! Det ska göras en film av serien och ja, den serien har jag sett flera gånger om, maraton efter maraton och jag får aldrig nog! Är nog omättlig i just SATC kategorin! Hoppas filmen är lika strålande bra som serien!

image954

Mr Big och Carrie

Fina kommentarer
Postat av: Nina

Kan inget annat än att längta tills filmen kommer ut! Fast först utav allt vill jag nog köpa hem boxen, så att jag kan kolla igenom heeeela serien. :)

Postat av: Emma

Boxen köpte jag för ett år sen och den samlar långt ifrån damm, så köp den!

2007-09-21 @ 19:52:49
URL: http://emmajohanna.webblogg.se

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback