Skönaste låten

Just nu älskar jag denna låten: Hey there Delilah med Plain White T's den är så underbart skönt, jag mår så bra när jag hör den! Kanske är det vår låt? ;) Aja, jag gillar den ändå och det tog ett tag innan jag fick veta vad den hette! Var överlycklig i söndags när jag äntligen fick tag på den! Imorse spelade vi just den låten följt av julsånger kl halv åtta på morgonen (!) Nejdå, det var inte planerat med julsången och jag vet det är ännu långt kvar till jul, men lite julkänslor fick man allt. Värmeljus kommer det gå åt nu när det blir mörkare och det framkallar lite julkänslor... Myspys!

Länk till den absoulta favorit låten
här!

Kisses to you...

Fina kommentarer
Postat av: Magnus

Jag kan lära dig låten på gitarr om du vill Emma! ;) Kram!

2007-09-25 @ 17:26:14
Postat av: Emma

Vad jag minns fick jag ont i fingertopparna av att spela gitarr;)

Postat av: Magnus

hehe.. Okej, men då får jag spela för dig då Emma! ;)

2007-09-26 @ 13:38:58

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback