Sockerråtta

Veckans big no no är socker. Jag tänkte ändå vara stark nog att erkänna att jag råkat ta en liiiten kaka. Till mitt försvar är det en liten kaka av den "nyttigare" sorten. Jag ska träna idag med så det jämnar nog ut sig! (Snälla förkasta mig inte för detta lilla mänskliga misstag - det är faktiskt mänskligt att fela - och jag kan ju alltid skylla den dåliga karaktären på generna?! - Hoppas det i alla fall)

***

"Ehh... Stäng dörren!" personen stänger inte dörren...
"Stäng DÖRREN!" fortfarande ingen respons...
"STÄNG DÖRREN!!!!" personen stänger dörren efter en liten stund.

Haha!

Haha skrattar fortfarande när jag tänker på den lilla incidenten i lördagsnatt! Men det kanske är lite svårt att förstå varför detta är så kul, man måste kanske till att börja med vara där personligen och morgonen efter blev det ännu roligare, när alla pusselbitar föll ner! För personen som öppnade dörren tog fel dörr och han var ganska trög i sin uppfattningsförmåga (alkohol någon?) att man fick säga till ganska rejält innan han tillsist stängde dörren. Det roliga med det är att han antagligen fortfarande tror att han gick rätt men blev utslängd/utskälld och personen han sökte är nog numera klassad som bitch i hans ögon/öron. Nej, det låter fortfarande tråkigt... Jag behåller det nog som internt skämt :)

När det gäller sockret - denna veckan är nog körd... Hjälp mig den som hjälpa mig kan! Pleeease!

image815

/emmaSockerråtta

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback