Solo i helgen

Mamma är i France, Olle tror jag ska åka utomlands han med över helgen, Maja kanske åker till Uppsala?! I helgen kommer jag alltså ha kalitétstid med mig själv! Helt underbart! Tänk att få göra som man vill, spela hög musik, hasa runt i pjamas (gör jag i och för sig även när huset är fullt) äta när jag vill, tvätta eftersom ingen är hemma och ockuperar tvättmaskinen (du skulle se min tvätthög), läsa en bra bok, "organisera" (alias städa) lite i rummet kanske... Sen har jag minst ett dussin kartonger nere i källaren som ska gås (?) igenom/jag ska gå igenom innan vi flyttar till nya huset. Det finns nämligen inget förvaringsutrymme, utom några få kvadrat under trappan, dela det på ca 6½ pers och man kanske får några centimeter var att förvara tillhörigheter på. Dröm läge (ironi). Förutom att rensa, slänga, packa om får vi nog planera smart förvaring á la IKEA om vi ska få plats och att ha kartonger som inredning är inte helt 100% snyggt...

Sen om man råkar få besök eller åker till Uppsala en sväng, kommer hemma vara min bas, det är ju inte varje dag man har F.F. ;)

Denna sköna bilden beskriver ganska bra hur jag vill ha min helg, skön avslappnad och livsnjutande!

image984

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback