Stood up

Det var sista gången jag litade på henne. Att jag aldrig lär mig, en gång mytoman alltid mytoman. Något åt det hållet i alla fall, det suger och jag känner mig störtlöjlig att jag gick på det eller ens hoppades att hon talade sanning denna gången... Det värst är att jag egentligen inte bryr mig om henne så, hade varit kul med en fika bara och utbyta lite artighetsfraser eller nåt sånt och jag hade fått mina pengar. She ows me 500SEK, vi vann 3e pris "Bästa årsredovisning" med vårt UF företag för över ett år sen. (Tydligen är hon aldrig på ett ställe där det finns en bank?!) Morr.

Jaha, det blir en lång och mysig fika med mamma och syskonen istället, sånna är det ingen idé att lägga enerli på.

Over and out.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback