Syndaren

Jag har betvivlar starkt att jag ens har någon som helst karaktär. Vem f-n börjar dagen med godis? Strax efter åtta, sitter framför skärmen och ska börja jobba. Ja då kommer en urgullig kollega som varit i Tyskland med en kartong godis och det råkar vara en godissort jag gillar... Så jag hann få ont i magen innan lunchen pga godisfrosseri. Jag är inte ensam om att äta godis och det är ju skönt! Det är endast ett par stycken som kunnat gå förbi receptionen utan att ha tagit en godis eller två. Jisses! Jag borde leta fram den där karaktären... Måste bara veta var den har gömt sig!

Denna söta kollega glömde ge mig mina guldiga sandaletter - så de fick se Tyskland när de egentligen skulle sitta på mina fötter när jag skulle göra dansgolvet osäkert förra helgen. Ja. De skorna fick jag nu, tillsammans med en liten present! Jag ääälskar presenter (no shit) när man får en liten sak bara, när det bara är måndag och man vet att hela veckan är kvar... Mm du vet. Men nu fick jag alltså ett jätte gulligt armband, i rosa (vad annars) med små små fjärilar mellan de rosa pärlorna. "Det stod Emma på det" kom förklaringen (no shit nr 2) Jaa.. Min måndag blev räddad i och med detta! Tack söta du... (Jag tänker dock inte säga tack för godiset.)

image854

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback