Torsdag

Full rulle som vanligt! Det är ju kul när det händer något, men samtidigt att det inte går till överdrift! Jag tränade som sagt i morse och sen jäktade dagen på, jag förberedde konferensrummet till Collegekursen som hålls i kväll och imorgon (måste komma ihåg att vara på jobbet innan åtta och plocka undan i konferensrummet innan de börjar) sen var det den sedvanliga rengöringen av kaffemaskinen som gärna strejkar. Hade passande nog ett möte med Selecta som hyr ut kaffemaskiner och sånt, de tipsade om drömkaffemaskinen! Med den behöver jag inte göra mycket annat än att fylla på! Wow.

Innan jag kom hem åkte jag till Brevik och hämtade ut ett paket från Ellos, jag kom inte riktigt ihåg vad jag hade beställt så jag var ganska ivrig när jag öppnade paketet/plastpörpackningen! Det var en kjol som var väldigt söt och ett par kornblåa pumps, jag vet inte om jag ska behålla pumpsen men det lutar åt det. Man ska ju våga färg så, why not?



image885


Hugo ville hälsa och ja, jag har mycket hår...

***

Nåja, mamma vill ha hjälp med maten som jag handlade innan jag kom hem... Så jag får lite snabbt lägga upp bilden på dagens kläder. Jag plockade dagen till ära (?) fram min kavaj jag fyndade på MQ förra året, jag gillar den skarpt, lite "satinkänsla" och välsydd! Klädde ner den med ganska ljusa jeans och mina lila ballerinaskor.

image886

/emma.


Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback