Typisk måndag

Dan har varit ganska tris. Seg och jag har lidit av ont i magen pga min överkonsumtion av godis. Sen fick jag ett ganska ledsamt mail... Ska försöka svara på det ikväll när jag känner mig "mentalt" stark... Eller nåt... Nej nu får jag rycka upp mig! Det är ju en ny dag imorgon :)

Dagens ganska klädsel...



Ganska preppy med både "golftröja" (eller vad det heter) och hästsvans. Men vadå, saknar man inspiration så gör man ;) Lätt hänt kl 6 - 7 på morgonen!



Nu laddar jag batterierna med lite kul läsning som kom med posten idag. Men jag är lite frusen så jag fick ta fram mina dunsockar (eller vad man kallar det).

Innan den riktiga avkopplingen ska jag fixa grönsakssoppa (eller nåt åt det hållet), ska hacka massa grönsaker! Wee! Hum...

Ha en härlig kväll!

/emma.

Fina kommentarer
Postat av: Cecilia

Vad fint, gillar preppy:)


Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback