Uppsalas slätter

Nu är det helg (behöver jag säga igen?) och jag ska till min födelsestad Uppsala! Hälsa på släkten och mysa med lilla plutt lillebror på knappt tre månader a.k.a Rasmus! Ska bli så roligt att få se honom igen, det blir bara fjärde gången sen han såg dagens ljus... Typ.

Just nu klistrar jag massa etiketter, lite skön pyssel aktivitet så där på en fredag som denna, ganska avkopplande faktiskt... Kommer kanske säga annat efter 300 etiketter - men i alla fall! Sen har vi ju ett antal College deltagare här idag också, dukade nyss fram grejer till deras lunch... Pyssel tant nr 1 - c'est moi!

Efter jobbet kl 16.05 för att vara exakt ska jag med Lidingötåget till Centralen för att hoppa på en buss som går till Uppsala. Jag får sällskap av Maja och det är ju inte helt fel! Sen hämtar väl pappa oss, förhoppningsvis, och jag ska vara hos honom hela helgen. Kanske hinner med ett varv på stan? ;)

En liten miss var ju att du inte visste om att jag inte skulle vara hemma... Får bli en annan gång då!

Uppsala here I come!

image890

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback