Väldigt sekreterare

Idag var jag väldigt genomtänkt, i alla fall om det gäller outfiten, jag premiär-använde kjolen jag köpt på Ellos samt adderade en skjorta, multiplicerade några skor, men sen subtraherade jag dem och adderade andra, dela detta på några smycken och summan av kademumman blir detta:



image947

Jag prövade min kornblå pumps till denna outfit och det hade passat, men jag är forfarande osäker på om jag ska ha dem eller inte. (Du kan se något blått i hörnet på några av dagens bilder;) Istället tog jag mina favoriter, stövletterna med snörning bak!

Sen kan jag tillägga att jag var väldigt ambitiös i morse, jag ställde mig nämligen att stryka kjolen när jag skulle gå inom fem minuter - har man bestämt sig så har man! :)

Snart ska jag glida ner i mina träningskläder för att åka till Friskis och pröva på ett Aerobics pass, har inte testat det än, men det är nog mer koordination och "dans likande". Ska bli skoj!

/emma.

Fina kommentarer
Postat av: carolina

Söt kjol!

Postat av: Tove

Snyggt! Gillar kjolen.

2007-09-20 @ 21:37:09
URL: http://www.celebmode.se

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback