Veckan slutar med helg

Ja, nu är den här igen, helgen! Efter en jobbvecka belönas man med en välförtjänt helg och det är inte fyskam det inte! I helgen ska jag ta det lugnt... Åh va skönt att få sovmorgon imorgonbitti (nja närmare elva blir nog klockan innan jag stiger upp) och bara relaxa. På lördagkväll ska jag i och för sig på en inflyttningsfest hos Lotta - det ska bli skojjigt! Får se om man går ut efter det eller inte... Har ju trots allt fått ge min plånbok HLR-räddning några gånger redan och det finns en stor risk för hjärtstillestånd om jag utmanar ödet och drar kortet en gång för mycket på krogen...

Idag kommer min bror Emil från Uppsala, det var ett tag sen jag såg honom, så det ska bli mys. Mamma, Maja, Emil och jag (lilla familjen) ska gå på bio någon gång i helgen. Kanske redan ikväll? Emil får säkert gå på någon "tjejfilm" för han råkar vara av minoritet, när det gäller manliga hormon. Han har i och för sig kanske vant sig vid det här laget, att alltid vara omringad av tjejer och tjejiga saker. Som t ex en romantisk komedi för mycket på bio :)

Nu äre lunch!

So long: Puss å kram /emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback