Yesterday

Igår var jag på restaurang och föga uppklädd, ganska mer "myspys" var det allt över outfiten, men det duger det med! Hottade upp med ett par stora örhängen istället :)



Sen var jag såå nära att ta min vinterjacka igår morse (lite varmare än trenchcoaten) men den ser lite för vintrig ut. Jag är inte redo för det än... Blev dock några "idol-bilder" på fröken Emma ;)



Ännu mera bilder? Ja, vadå måste dokumentera nya klippningen ;)



Sen på Thaiboat (den flytande restaurangen) improviserade jag en alternativ håruppsättning med rekvisita. Nämligen orkidéer som låg på någras tallrikar samt ätpinnar (som ingen ätit med alltså).



image940

/emma.

Fina kommentarer
Postat av: Magnus

En mycket snygg Emma med orkidéer i håret! ;) hihi, bra improvisation där! ;) Kram!

2007-09-22 @ 10:01:55

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback