Zzz

Jag känner mig seg och grymt trött. Men jag har ju sovit, fick till och med sovmorgon! Men det hjälpte tydligen icke... Sängen jag sover i är inte den mest ergonomiska om jag får säga det själv. Man vrider sig hela tiden i hopp om att få det bekvämare. Men det var ytterst svårt och efter en timma gav jag upp och steg ur sängen för att ta mig lite frukost. Har sminkat mig till hälften, men jag tröttnade på det så jag satte mig här istället... Kanske ska slutföra det innan jag glömmer bort det ;)

Snart ska jag åka till farmor och farfar för att fira farmor på hennes födelsedag (hon fyller år i morgon, som också du gör Micke!). Sen ska jag förmodligen ta mig hem med Maja i hyffsad tid till Sthlm. Imorgon är det en ny dag och det är måndag. Aha. Kan lika gärna gå och lägga mig igen! Äsch, nejdå, jag ska joina mina syskon i soffan, sminka mig klart och disskutera viktiga saker - mycket viktiga saker.

Nu lägger jag nert, jag bara babblar massa...

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback