Är jag brun eller röd?

När jag äntligen fick gå hem var det fortfarande väldigt varmt vilket jag uppskattade mycket! Jag nästan sprang hem för att få sätta på mig mindre kläder (bikini och shorts) och lägga mig i en solstol på balkongen. Helt. Underbart. Nu håller jag på att laga fredagsmaten, ska grilla kyckling och jag har gjort en smarrig chévresallad till det + quinoa. Mums!

Nå, har jag blivit lite brun nu då? Börjar dock gå lite mod det röda hållet... Fast jag bara suttit ute en halvtimma mitt på dan och kanske knappt en timma nu efter jobbet kl 16... Syns inte på bilderna lika bra som live ;)



Nu ska jag återgå till matlagningen! Iklädd detta mysiga:



Later! /emma

Fina kommentarer
Postat av: Magnus

Du ser fint brun ut tycker då jag Emma! ;) Krama /magnus

2008-04-26 @ 14:36:09

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback