Den där jävla solen

Skoja bara! Hehe. Lite i alla fall. För just nu gillar jag den inte speciellt mycket med tanke på att jag får sitta innomhus och iaktta den genom dubbelglasade fönster (eller vad det heter). Alla kollegor som går förbi säger något i stil med "flexar" eller "ses imorgon" eller "oj har jag inte skrivit in det i planeringen..." eller varför inte kort och gott "hej då". Nu sitter jag här själv. Igen. Helt ensam (nåväl) är jag och väntar på att klockan ska bli kvart i fem. Då ska nämligen jag också få gå ut i det fina vädret! Jag ska in till stan faktiskt. Ska träffa Lollovisa och Amelie som jag inte träffat än sen hon kom hem från sitt år i Australien! Ska bli jätteskoj att få träffa henne, äntligen, vi har nämligen bara sprungit om varandra sen hon kom hem!

Vi ska fika, ta en latte i solen (om den är kvar tills jag slutar vill säga) och bara njuuuta! Sen vill jag komma på vad jag ska göra också, med mitt liv alltså! Känner mig riktigt peppad faktisk! Tror jag ska göra nåt galet.. Dags att börja spara lite money måntro? Haha. Vilket skämt tycker du. Nej faktiskt inte säger jag. Denna gången ska jag minsann lyckas och hitta på nåt skoj av det jag får ihop! Tjoho :) Kan börja med att skriva en lista, sätta ett mål osv. Som med körkortet, det är också ett mål om något jag måste uppnå innan året är slut, eller varför inte innan sommaren är slut? Ska i alla fall ha hunnit en bra bit på vägen i sommar! Yeah!

Puss å kram /från tjejen i recpetionen som snart också får gå ut och njuta av solen!

image2195

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback